Emily Hallgren

Alla inlägg under juni 2011

Av Emily Hallgren - 30 juni 2011 16:51

Om ni inte sett det så har jag skapat en omröstning, så rösta nu här till höger :)

Av Emily Hallgren - 29 juni 2011 21:29

Nu ska jag va sådär sjysst igen o bjuda på lite magbilder.


ja den är stooor, jag vet ;)


   

Har spekulerat med mina vänner om magen ser likadan ut som vid de andra graviditeterna och jag kollade nu på kort från när Edvin låg i magen och magen ser precis likadan ut.. då menar jag preeecis likadan.. :)

Av Emily Hallgren - 29 juni 2011 16:55

Nu är jag äntligen klar med sista kursen för denna gång.

Nu är jag ledig tills bebis kommer, då blir de mammaledighet istället :)


Kommer ta upp studierna sen igen såklart men när bebis är här så ska jag koncentrera mig på barnen till 100 %. Vill inte stressa igenom mammaledigheten.


Slutbetyget blev VG, vilket jag är supernöjd med.


Hampus och Edvin ska gå på dagis imorgon till kl 1 och så ska de gå 15 timmar nästa vecka sen blir de sommarlov även för dom i 5 hela veckor.


Imorgon förmiddag ska jag och sebastian ner till stranden utan småsyskon. Vilket både han och jag uppskattar :)



Av Emily Hallgren - 29 juni 2011 00:21

Ja jag är så sjukt nervös inför imorgon..


Har ju mitt muntliga förhör då i Etik och livsfrågor.


Jag hoppas på ett G och allt annat är ett plus i kanten.. ja förutom IG då :)

Men så kass är jag nog inte.. ;)


Nu sova!

Av Emily Hallgren - 27 juni 2011 19:30

Ja idag har äntligen sommaren kommit tillbaka.


Vi har inte gjort många knop här hemma.

Therese o barnen kom hit i förmiddags så vi har druckti kaffe, käkat lunch, sett när barnen lekt o bara tagit de lugnt.


Lite spring för o hjälpa barnen med de ena o de andra blir de ju alltid men barnen har varit glada mest hela tiden, så de känns skönt.


Imorgon blir de dagis för småkillarna, sebastian ska vara hemma och jag måste plugga.


Har muntligt förhör på onsdag, sen är det SOMMARLOV för mig!!!!


Fick tillbaka mitt senaste uppdrag idag och det blev vg så de känner jag mig nöjd med.


Hoppas nu jag lyckas få Vg som slutbetyg i denna kurs.. det återstår att se.


Om 2 veckor är vi på Öland nu, åh vad jag längtar!!



Av Emily Hallgren - 26 juni 2011 13:08

Här kommer bilder från midsommarafton som är tagna med min kamera.

Kommer säkert sno lite bilder från Therese o lägga upp en annan dag :)


                                   

Av Emily Hallgren - 25 juni 2011 19:41

Jag hade en fantastisk dag /kväll igår med alla mina vänner.

Även syster Jenny var med och min mamma kom och åt kvällsmat med oss och stannade kvar sent.


Vi började med att fixa i ordning lunchen, sen blev det ett par timmar då vi bara satt och njöt, barnen lekte och vi var såååå glada över de underbara vädret.


Sen blev de bärnnbollsdax, jag var inte med, utan fick äran att fota lite istället :)


Sedan blev de dags för fika som bestod av jordgubbar, glass, grädde, kaffe, läsk.


När det var nervilat så blev de ballongleken.


Sen blev det ett par timmar med bara prat och massa dricka för alla utom mig, men de gör mig inget. hade lika kul ändå :)


Efter ett par timmar till så tände vi grillarna och grillade kött och åt potatissallad till, hemmagjord. Så otroligt jäkla gott!!!!


barnen somnade och vi vuxna satt och pratade och adde tog fram gitarren så det blev allsång i vårat tält. Sjukt mysigt!


Runt 1 så packade vi in barnen i bilen och åkte hem.


Det var vår midsommar, kortfattat.


Bilder kommer senare.


Idag har de inte blivit mycket gjort här hemma, kört Elin, adde, malin till Åminne, kollat toy story 3 och varit ute en sväng.


Nu ska barnen snart sova och jkag hoppas staffan orkar se en film med mig och bara mysa.

Av Emily Hallgren - 23 juni 2011 19:19

Idag är går jag in i vecka 31, alltså 10 veckor kvar till bf... 10 veckor de är ju egentligen ingenting om man jämför med dom 30 jag gått...


fast de känns fortfarande som en evighet när jag tänker på att de är bf 31 aug..


Ska njuta av hela sommaren först  :)

Ovido - Quiz & Flashcards